Wednesday, February 28, 2007

ΤΑΞΙΔΙ……ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ…..!


Έρχονται στιγμές που θέλω να φύγω.. Να τα παρατήσω όλα και να ταξιδέψω.. κατά προτίμηση εξωτερικό!! Άλλος για την βάρκα μας????!!!
Έλα όμως που δεν γίνεται........ *προς το παρόν τουλάχιστον ;-) *
Κλείνω λοιπόν τα μάτια και ονειρεύομαι! Κάπως έτσι γεννήθηκε και το χθεσινό μου όνειρο!....

--->Ήμουνα λέει-μόνη μου, σε μια άλλη πόλη η οποία μάλιστα μου ήταν κάπως γνώριμη, αλλά πάλι δεν είμαι και σίγουρη για το ποια πόλη ήταν τελικά.. Ζούσα εκεί σε δικό μου δωμάτιο, ωραίο το είχα φτιάξει! Και να μην τα πολυλογώ, είδα ουυυ....ολόκληρη ιστορία! Ήμουν όλη τη μέρα βόλτες, από το ένα μαγαζί στο άλλο-τρελό party animal!- καλά φαινόταν! Ώσπου πήρε να νυχτώνει,κι άρχισε να βρέχει...και απέμεινα μονάχη...και πεινούσα,και δεν είχα λεφτά και χάθηκα στους δρόμους και κρύωνα και..........μπλιαααααχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Το όνειρο έγινε εφιάλτης.. :-( Φοβήθηκα και ξύπνησα!
Τώρα θα μου πείτε τι σας νοιάζουν όλα αυτά??
ΔΕ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ!Απλά κάπου πρέπει να τα πω κι εγώ!!
"...............Όνειρα και όνειρα πήγανε χαμένα.........." < όπως λέει κι ο Πανούλης! >
Ηθικόν δίδαγμα?? Δε μου πάει η ξενιτιά! Γι αυτό συμβιβάζομαι προς το παρόν με ταξιδάκια αναψυχής...Πολωνία σου'ρχομαι!Λαμπρινή με θεεες????Θες δε θες θα σου ρθω!Αρκεί να βρούμε κανα καλό εισιτηριάκι....
Σας αποχαιρετώ..... Yassou Maria, I'm no Madonna!
From Funny.........
With Love!!

2 comments:

trcoff.gr said...

Yassou κι εσένα Maria * !!! Καλό μου φαίνεται το όνειρο και ιδιαίτερα ενδιαφέρον, αλλά στο τέλος μας το χάλασες λίγο...

* ευτυχως βγήκε το παλικάρι ο Σαρμπελ γιατι με τον Δάντη θα πηγαιναμε για ομαδική αυτοκτονία!

Anonymous said...

"Της Κυριακής τα όνειρα ζουν ως το μεσημέρι...σαν έρθει το απόγευμα κανένα τους δεν βγαίνει..."

Katerinaki