Monday, August 13, 2007

sUmMeR?? What's this??

Όλοι οι φίλοι και γνωστοί είναι διακοπές....
ΟΛΟΙ........
........ΟΛΟΙ..........
................ΟΛΟΙ............


ΔΙΑΚΟΠΕςςςςςς.............
ΜΠΛΙΑΧ.................................

ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ, ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ, ΚΟΣΜΟΣΥΡΡΟΗ, ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΥΨΗ.........
ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.....
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ?ΟΤΙ ΖΗΛΕΥΩ??
ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑ...............
ΕΓΩ ΝΑ ΖΗΛΕΥΩ????????.......... ΝΟ, ΝΟ, ΝΟ....
ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΔΥΟ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΑΛΛΗ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΑΛΛΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ..ΟΥΥΥΥ, ΣΤΑ ΥΨΗ...
ΟΥΦΦΦ...Αν αφήσω κι άλλη ώρα τα δάχτυλά μου να χτυπούν με μανία αυτά τα πλήκτρα, όσα θα εμφανιστούν στην οθόνη δεν θα είναι και πολύ ευχάριστα..

Τέλος εδώωωωωωωωωωωωωω..........................

Υ.Γ. Θα μείνω με τον Σταμάτη... Σταμάτη, Ευχαριστώ...

4 comments:

trcoff.gr said...

Δεν ειναι ΟΛΟΙ διακοπες... Ειμαι κι εγω εδω!

Lambrini said...

δεν θέλω να σε στεναχωρήσω (μιας κ μόλις επέστρεψα) αλλά για παρηγοριά σου λέω ότι back to life back to reality, για να μην νιώθεις ότι μόνη σου δουλεύεις μέσα στο κατακαλόκαιρο!!! Λευτεριά στα εργαζόμενα νιάτα (να κάνουμε μια πορεία κ για αυτό;;;;;)
ΦΙΛΙΑ

Funny said...

Ωωωω....Αδέρφια μου, Σας ευχαριστώ!
Λοιπόν..πού θα πάμε για 15αύγουστο??Ε?Ε?Ε?
Εγώ λέω να χτυπήσουμε τουλάχιστον μια Χαλκιδική, έστω αυθημερόν, όσοι πιστοί προσέλθετε! ;-)

Katerina Karakasidou said...

Gkriniaaaaaaaa