Monday, March 3, 2008

Λεωφορείον...ο πόθος!

Ακούσατε ακούσατε………..
Βήματα εμπρός τραβάει η πόλη μας όσον αφορά τη διευκόλυνση των αστικών μας συγκοινωνιών. Ο ΟΑΣΘ, η μοναδική δημόσια συγκοινωνία της πόλης μας, σκέφτηκε για εμάς! Πλέον είναι γεγονός η τοποθέτηση στις στάσεις φωτεινών ενδείξεων που ενημερώνουν τον μετακινούμενο με λεωφορείο για τον χρόνο αναμονής της γραμμής λεωφορείου που τον ενδιαφέρει. Για την ακρίβεια με αυτόν τον τρόπο δεν διευκολύνονται ουσιαστικά οι συγκοινωνίες και οι μετακινήσεις, απλά, αφού περιμένει που περιμένει ο πολίτης, να μην ξέρει πόση ώρα θα περιμένει?? Σου λέει : «Να ανάψω τσιγάρο, να μην ανάψω?? Τι να κάνω?» Εεεε τώρα ξέρει!!
Και σας διαβεβαιώ ότι μόλις άκουσα για τούτες τις ενδείξεις ήμουν βεβαία ότι θα είναι άλλη μια αποτυχημένη προσπάθεια εντυπωσιασμού του πλήθους…
Έλα όμως που κατάφερε να
εντυπωσιάσει κι εμένα!! Κι αυτό γιατί επί ένα τέταρτο στεκόμουν κάτω από ένα τέτοιο πίνακα ενδείξεων και διαπίστωσα την ακρίβεια με την οποία αυτό λειτουργεί! Εγώ βασικά...λεωφορείο δεν περίμενα... μουσική άκουγα μέσα στο αυτοκίνητο... απλά ήθελα να δω κατά πόσο είναι αξιόπιστες οι πληροφορίες που σου δίνει!!!! Κι αν κάποια στιγμή ο πίνακας έλεγε ότι έρχεται το λεωφορείο Νο 16, αλλά εγώ στο βάθος της Τσιμισκή έβλεπα να έρχεται το 3 γέλασα! Είπα μπερδεύτηκε το μηχάνημα… Και τσουπ, βλέπω να στρίβει από Ίωνος Δραγούμη το 16 και να προηγείται του 3!
Μπράαααααβο!!!
Βεβαίως βεβαίως ακόμη δεν έχουν τοποθετηθεί πολλοί τέτοιοι πίνακες στην πόλη. Αλλά η αρχή έγινε και μάλιστα με επιτυχία, αν κρίνω από την προσωπική μου εμπειρία..
Άντε και στο μετρόοοο τώρα!!!

7 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Πάλι σπάμ στο μπλο-γ-κάκι μου????
Εεεε μα τι θα γίνει τέλος πάντων??
Τι μου βρίσκουν άραγες...απορώ..απορώ!

Lambrini said...

Με τέτοιο τίτλο με μπέρδεψες, νόμιζα ότι θα έγραφες κριτική για το θεατρικό, και θα σε ρωτούσα πότε πρόλαβες να το δεις βρε αθεόφοβη? Πάντως λέμε με Ηρώ να πάμε, εσένα σε υπολογίζω σίγουρα μέσα...!! Όσο για τον αγαπητό ΟΑΣΘ, αν και θυμάμαι τον εαυτό μου να γκρινιάζει τουλάχιστον 8 χρόνια πριν γιατί να μην υπάρχει ένα σύστημα υπολογισμού του χρόνου άφιξης των λεωφορείων - όχι μόνο για να προλάβεις να κάνεις τσιγάρο (εφόσον καπνίζεις) αλλά και για να ξέρεις θα αργήσεις ή όχι/ να πάρεις ένα ταξί ή το πεζώ - συγχαρητήρια για την εκπληκτική αυτή πρωτοβουλία!!

trcoff.gr said...

Τα σπαμ αν θες μπορείς να τα σβήσεις ως διαχειρίστρια του μπλογκ (σου βγάζει έναν κάδο κάτω από κάθε σχόλιο). Όχι τίποτα άλλο, αλλά πατάμε στα λινκ και κολλάμε ιούς και κόρες.

Funny said...

Διαταγή εξετελέσθη!!
Ήξερα πώς να το σβήσω αγαπητέ...τι σόι admin είμαι!
Απλά τεστάρω το κατά πόσο οι αναγνώστες κρίνουν πού να κλικάρουν και πού όχι!!!!!!!
Εγώ πάντως δεν το διακινδύνευσα!

Ξάααα.....θα πάμε στο "ΟΑΣΘ, ο άσβεστος πόθος"..τώρα μαζί θα πάμε, χώρια θα πάμε.. θα δούμε ;-))

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.