Thursday, January 22, 2009

Από το Α έως το Ω….. του έτους που πέρασε……

Α – έρας …. Α – ύγουστος, στον κυματοθραύστη… κοιτώντας το πέλαγος και ακούγοντας τα θαλασσοπούλια… κι ένα ελαφρύ αεράκι να χαϊδεύει τα βλέφαρά μου..

Β – άρη… Β – αφτισμένα σε αριθμούς, βαφτισμένα και σε σκέψεις, ποτισμένα με δάκρυα και ερωτηματικά !?!

Γ – υμνάσια και Γ – υμναστήρια… και άσκηση δίχως όρεξη, και όρεξη δίχως άσκηση..

Δ – ρόμο… παίρνω… δρόμο αφήνω, παιδί του δρόμου είμαι εγώ! Το τέλος του ακόμα δε θέλω να το δω..!

Ε – λπίδα… και Ε – πίθεση!!!! Για μια Ε – λλάδα Νέα!!!

Ζ – αριά και Ζ – ωή….. Γιατί και το Ασσόδυο μες τη Ζωή είναι!!

Η – τα και… Ή – ττα…
-The winner takes it all…

Θ – άλασσα…και το απέραντο γαλάζιο.. κολύμπα… αγωνίσου για να μη βυθιστείς… και θα βγεις Νικητής!!

Ι – ον… το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου! Το ξετύλιξα, το γεύτηκα, το απόλαυσα, το έλιωσα, το πασάλειψα, το κομμάτιασα... το ξανατύλιξα και θα το φυλάω….. εκεί που του «πρέπει» να βρίσκεται… για πάντα..!

Κ – αφές…. της παρηγοριάς, της χαράς… καφές και.. τσιγάρα!?! Καφές γλυκός με γάλα… καφές ελληνικός και φλυτζάνι.. καφές με τα κορίτσια! Καφές και κους-κους!!

Λ – ολάθηκες μωρέεε??? -Όχι, όχι…μια χαρά είμαι…!
«Ένας γελάει, χαζός είναι…πολλοί γελάνε, κάτι ξέρουν!»

Μ – αθαίνω …. Να Μ–η Μ–ένω Μ-όνη στην Μ-αυρίλα! Μ-ήπως Μ–ία Μ-έρα Μ-ετά όλα θα Μ-υρίζουν άνοιξη ξανά?? Μ-υρωδιά Μ-υστικιά και Μ-ορφή Μ-ενεξεδιά…γεμάτη
Μ-ΟΥΣΙΚΗ..!

Ν – ύχτες … δίχως όνομα, νύχτες χωρίς σκοπό… νύχτες με ολόγιομο φεγγάρι, νύχτες αυγουστιάτικες, νύχτες χωρίς ύπνο….και μια βραδιά με δείπνο...

Ξ – ένη… μες τον ίδιο μου τον εαυτό… ξένη μες το ίδιο μου το σπίτι.. ξένη μες την ίδια μου την χώρα…
-«Με λένε fa…Χάρηκα για τη γνωριμία…»

Ό – νειρα… τις νύχτες, όνειρα και τις μέρες… όνειρα και όνειρα, όνειρα που παίρνουν σάρκα και οστά… και όνειρα που μένουνε θαμμένα βαθιά…

Π – ροχωρώ..! Προχωρώ! Και ξανά προς την δόξα τραβώ!! Προσπαθώντας να προλάβω, προσδοκώντας το καλύτερο, προβλέποντας τα απρόβλεπτα αλλά και προσμένοντας τα απρόσμενα!
Και προμηνύονται πρωτόγνωρες εκπλήξεις!

Ρ – οξάν… Roxanne!! You don’t have to wear that dress tonight.. (Γιατί αυτό το τραγούδι ήτανε το μουσικό μου χαλί κατά την καταγραφή αυτής εδώ της λίστας!!)

Σ – αματάς Αρχικά και Σ – ιωπή Τελικά….. Καίγομαι, σαν μυθικό κερί… και εκπυρσοκροτώ, ωσάν πυροτέχνημα που το βλέπουν και αναφωνούν :
«Ωωωω!»

Τ – ύχη …δε μου έτυχε και ποτέ….! Γι αυτό προτιμώ.. το Τ – αξίδι … μακρινό και προσωρινή αποχή από την πραγματικότητα!! Φυγή ΜΕ επιστροφή και η ηρεμία πριν την καταιγίδα…. ή… το ουράνιο τόξο Μετά την καταιγίδα??!??!

Υ – πέροχα Πλάσματα…… :-) και……

Φ – ούξια Πιγκουίνοι….. no comments!

Χ – ιόνι…. Λευκό, μαλακό και όμορφο…. προτού λιώσει, μαυρίσει και πατηθεί…. Χιονοπόλεμος και εκτόνωση!!

Ψ – άρι…θα το κουβαλάω μια ζωή…το εκ γενετής «κουσούρι μου»!!

Ώ – ρα …. για δράση!!!!

Νέο Έτος…. Και Ναι! Ίσως είναι η πρώτη χρονιά που η λέξη «Νέο» παίρνει αληθινό νόημα… και δεν είναι απλά κομμάτι μιας «τετριμμένης» ευχής:
«Ευτυχισμένο το Νέο Έτος»..
Ως συλλέκτης εμπειριών, στιγμών και συναισθημάτων, φορτώνω στις αποσκευές αναμνήσεις, γεμίζω με βενζίνη και ξεκινώ… ας αφήσουμε όλοι τα δικά μας αποτυπώματα στους απάτητους δρόμους που ανοίγονται μπροστά μας…. και όταν αργότερα θα κοιτάμε προς τα πίσω… ας το κάνουμε με χαμόγελο!! :-)

4 comments:

Katerina Karakasidou said...

Ma epitelous!!!!!!!!!!! H empneusi!!!!

Lambrini said...

http://lambel-gr.blogspot.com/2009/01/blog-post.html

to diko mou sxolio :)

Katerina Karakasidou said...

Ma pote 8a ksanagrapseis epitelous?????

Katerina Karakasidou said...

Dose 8ema ston lao sou!