Friday, March 23, 2007

ΞΥΠΝΑ Η ΛΑΤΙΝΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!



HABANITA!!!!!!
Ένα όνομα....Ένα μαγαζί....Μια βραδιά....Μια υπέροχη χορευτική εμπειρία!!!!
Ένα θα πω μόνο.... : Οι μαύροι είναι υπέροχοι χορευτές!!!
Εκεί καταλήξαμε μετά από άπειρο φαί,κρασί,κιθάρα και τραγούδι....
Εεεε λοιπόν ο χορός ήταν απαραίτητος για να ολοκληρωθεί η βραδιά!

Με κοιτά,τον κοιτώ,μου δίνει το χέρι του και ξεκινά ο χορός...
Vamos a bailar............SALSA!!!!!!!
Γιατί έτσι είναι φίλοι μου σε αυτά τα latin bar!
Χορεύουν όλοι μεταξύ τους και κανένας δεν έχει κολλήματα για το αν ξέρει να χορεύει ή όχι!
Εμένα πρώτη φορά μου μαθαίνανε σάλσα και ενθουσιάστηκα!
Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάω σε σχολή χορού!
Νά ναι καλά η Μάτα που μας ξεσηκώνει σε κάτι τέτοια!
Αλλά και ο Δημήτρης που μας συνόδευε έτσι αδιαμαρτύρητα και μας ανεχόταν και τελικά σηκώθηκε να χορέψει!!
Και παρόλο που δεν του άρεσε και πολύ, πρέπει να παραδεχτεί ότι περάσαμε πολύ ωραία!

"Suavemente, besame
que quiero sentir tus labios
besandome otra vez..!!"

O χορός είναι ζωντάνια!!Σου δίνει κέφι και χαρά!
Το αποφάσισα: Θα γραφτώ στη σχολή χορού!Και μετά...Ποιός με πιάνει??!!

Viva la musica!!

No comments: