Sunday, March 11, 2007

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!

Κάποιες ημέρες πριν-7 ΤΟΥ ΜΑΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ-ήταν ημέρα Φανής! Ναιιι!Ήταν τα γενέθλιά μου!Και θα μου πείτε: τώρα το θυμήθηκα??Δυστυχώς δυστυχώς τις τελευταίες ημέρες δεν είχα χρόνο να κάτσω να γράψω...οπότε διαβάστε τα παρακάτω σαν να ήταν χθες!

Ημέρα γενεθλίων λοιπόν και...: "Ωχ σπάσανε τα νερά, γρήγορα στον γιατρό!". Δευτεριάτικα ήρθα στο μάταιο τούτο κόσμοκαι μάλιστα με πολύ παράξενο και..όχι τόσο ευχάριστο τρόπο! "Yes, it's a girl" Βγήκα, κοίταξα τριγύρω και σώπασα..."Κλάψε, κλάψε" μου φώναζαν αλλά εγώ αμίλητη, ακούνητη, αγέλαστη και κυρίως άκλαυτη!!
Κανένας δε χάρηκε όταν γεννήθηκα αφού εάν δε κλάψει το μωρό όταν βγει ουσιαστικά δεν παίρνει οξυγόνο και ουπς!υπάρχει πρόβλημα!Επί ένα χρόνο μεγάλη ανησυχία για το αν είμαι καλάααα...Βρε λέτε να μου άφησε κουσούρι??Αν κρίνουμε από τη σημερινή μου κατάληξη μμμμμ....ας μην απαντήσω καλύτερα!!!!
24 χρόνια μετά είμαι στο γραφείο και με πιάνουν τα υπαρξιακά μου: ΜΗΠΩΣ ΓΕΡΝΑΩ??!!


"Τα χρόνια φεύγουν, θες δε θες, σαν των ματιών σου τις βαφές...να το θυμάσαι.." <όπως λέει και ο γνωστός αοιδός>
Σπαστική μέρα, ειδικά αν ξυπνήσεις στραβά, όπως εγώ..

Κι εκεί που έχω μελαγχολήσει και δε θέλω να το σκέφτομαι και πολύ και έχω πέσει με τα μούτρα στη δουλειά αρχίζουν να με φωνάζουν με αγριεμένη φωνή ότι έκανα κάτι λάθος και κάτι ξέχασα να γράψω και με πιάνει ο πανικός και "τι έγινε ρε παιδιά???" Τρέχω πανικόβλητη στο διπλανό δωμάτιο, στα γραφεία των αγαπητών συναδέλφων, και.......

---> ΤΖΑ!SURPRISE!!!ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΦΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΜΕΓΑΛΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕ ΑΣΠΡΑ ΜΑΛΛΙΑ...!!!!

Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μπορούν να γίνουν όλα τόσο υπέροχα! Τούρτα έκπληξη, με ένα κεράκι (και μάλιστα "?", αφού μια γυναίκα δεν αποκαλύπτει ποτέ την ηλικία της και τα κιλά της!!) και τραγουδάκι και ευχές για μένα!!ΓΙΟΥΠΙΙΙ!!Τους ευχαριστώ πάααρα πολύ όλους και ασφαλώς τους αγαπημένους μου Μαρι-Μαρ και Ματούλα!

-Μαρι-Μαρ, Παντάξιος!!
-Ματούλα, Ετοιμάσου για τα γυρίσματα του προσωπικού σου video-clip!!

Με την ευκαιρία των γενεθλίων μου σας παραπέμπω στην εξής διεύθυνση:
http://www.kakophone.com/kakorama/EN/index.php
Την ημέρα του δικού μου ερχομού πάντως Number-one song in the charts ήταν το "Billie Jean" by Michael Jackson...Γι αυτό βγήκα τόσο χορευταρού!!Χεχεχε!


ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!

2 comments:

trcoff.gr said...

Ti mera ton dikon mou genne8lion No1 itan to "baby come back" by Player... eno exo genne8lia mazi me ton Edgar Allan Poe. Kali fasi!

trcoff.gr said...

PS: Filia apo Ispania ;)