Tuesday, March 13, 2007

HAPPY BIRTHDAY TO MY BLOG.......!

HAPPY BIRTHDAY BLOGAKI, HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!
ΚΙ ΑΝ ΑΠΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΚΛΙΜΑ....
--->*ΑΙΣΙΩΣ, ΚΥΡΙΕΣ και ΚΥΡΙΟΙ, ΤΟ BLOGaki ΜΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΖΩΗΣ!!!!!!!!*

Μέρα σημαδιακή, μέρα μοιραία και καθόλου τυχαία...Τρίτη και 13 του Φλεβάρη είχα την έμπνευση να δημιουργήσω το δικό μου χώρο που θα δημιουργώ και θα αυτοσχεδιάζω και θα αδειάζω το μυαλό μου από τις χαζές σκέψεις!
Και ΝΑΙ!Τρίτη και 13 του Μάρτη...κι είμαι ακόμα εδώ!!!Ιδιαίτερα μικρή πιθανότητα να πέσει δύο συνεχόμενους μήνες η ίδια ημερομηνία την ίδια μέρα..και μάλιστα τέτοια μέρα..και να που έγινε!!Κι εκεί που πίστευα ότι είναι λίγο γκαντέμικο όλο αυτό, πόσο μάλιστα σήμερα που είναι Τρίτη και 13/03...εε λοιπόν όλα σήμερα μου πήγαν μια χαραααα!Θα έλεγα ότι σήμερα καταρρίφθηκε ο μύθος!!Γιατί μύθος είναι φίλοι μου, τι προκαταλήψεις κι αηδίες!Τελικά εμείς φτιάχνουμε τις μέρες μας, εμείς ορίζουμε τη μοίρα μας..αν και πιστεύω και λίγο στη τύχη...και πάλι όταν η τύχη σου χτυπήσει την πόρτα πρέπει κι εσύ να της ανοίξεις! Να αδράξεις την ευκαιρία... Άρα έχουμε μεγάλη δύναμη εμείς οι άνθρωποι...Ας την ανακαλύψουμε!!!
Εγώ πάντως σήμερα που είναι Τρίτη 13/03, καλά ξύπνησα, καλά πέρασα τη μέρα μου, νωρίς γύρισα σπίτι μου(αρκετά πρωτότυπο για μένα!) και πέρα από όλα αυτά μπαίνω στο mail μου και τι βλέπω? ->Είμαι νικήτρια σε έναν on-line διαγωνισμό που είχα λάβει μέρος! Δεν πίστευα ποτέ ότι κερδίζουν στ' αλήθεια σε τέτοιους διαγωνισμούς, για την πλάκα μου συμμετείχα και να που βγήκε σε καλό!!!! :-))))
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ..........
ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ :
CARPE DIEM...
SEIZE THE DAY.......
Α Δ Ρ Α Ξ Τ Ε___ΤΗ___Μ Ε Ρ Α !!!!

1 comment:

trcoff.gr said...

Οπως ηδη γνωριζεις, Τριτη 13 Φεβρουαριου και Τριτη 13 Μαρτιου με βρηκαν επανω σε αεροπλανο και ολα πηγαν καλα. Μαλιστα χθες περασα και παρα πολυ καλα...