Tuesday, May 29, 2007

Yassou Mariaaaa!!!!

ΕΕΕΕΕ!! Ναι λοιπόν!Είναι γεγονός….Η γενιά-φουρνιά, όπως θέλετε πείτε το, του ‘83 αρχίζει και παντρεύεται!! Ωωωωωχ….. «Εγώ πότε θα γίνω μάνα???»

Πέρα από την πλάκα τώρα, μιας που εμένα ακόμη τέτοιες ανησυχίες δεν με έχουν πιάσει, με μεγάλη μου χαρά, συγκίνηση και ευτυχία σας ανακοινώνω ότι ήρθε η μεγάλη ώρα και στιγμή για να παντρέψουμε τη φιλενάδα μας!! Και το όνομα αυτής: ΜΑΡΙΑ!!! Είναι η πρώτη που αποφάσισε να αφήσει το club των νέων, ελεύθερων και ωραίων και φυσικά εμείς σαν «φίλες νύφης» έπρεπε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να της μείνει αξέχαστη η χθεσινή βραδιά…….μια βραδιά γεμάτη κέφι, ποτό, τρέλα και χορό!!!

BACHELOR NIGHT --> Ooooh yeah!!

«Σαββάτο, ξημερώνει Κυριακή…..Μη ρωτάς το γιατί…….2:30 κι εγώ περιμέεενω»

Τι να πω για το πώς περάσαμε…

--> Γυναικοπαρέα με μπαλόνια στο τραπέζι, κάναμε μπαμ από μακριά…κάποια στιγμή κάναμε και μπαμ από κοντά αφού είχαμε αυτά τα μπουκάλια που σκάνε και σκορπάνε παντού πολύχρωμα χαρτάκια!! Λουλουδοπόλεμο με μια νύφη που δεν έκατσε και καθόλου στα αυγά της (σιγά μην την αφήναμε), μια κουμπάρα που ήπιε όλο το Βόσπορο, μια «φίλη νύφης» που ενώ χόρευε στην πίστα της βγήκε τελείως ολόκληρο το τακούνι και ήπιε επίσης όλο το Βόσπορο και μετά συνέχιζε να χορεύει κουτσή! Και μια άλλη «φίλη νύφης» -εμένα εννοώ- που αναστήθηκε από το κρεβάτι του πόνου και με φωνή νταλικιέρη και το τεράστιο χάπι αντιβίωσης στη τσέπη, δε θα έχανε με τίποτα αυτή τη βραδιά!!

--> Και δε μας έφταναν όλα αυτά, μιας που η νύφη δεν καπνίζει, και για κακή μας τύχη δεν κάπνιζε ΚΑΜΙΑ άλλη από τις παρευρισκόμενες, έκανα τράααακα, Ναι! τράκα από τα διπλανά τραπέζια τσιγάρα και καπνίζαμε όλες μαζί σαν να μοιραζόμαστε τη δόση μας!!!!!!!

-->Ψάχνετε θεραπεία για γρίπη, πυρετό και κλειστό λαιμό??????? Μια είναι η λύση….Γονίδης, τραγούδι, χορός,κέφι και κάνα τσιγαράκι! Γιατί και ο Άρρωστος θέλει το Μπουζουκάκι του!!!!!!!! (Καλά η αλήθεια είναι ότι καλύτερα δεν είμαι αλλά μου έφτιαξε το κέφι!! Θαρρείς και υπήρχε περίπτωση για το αντίθετο!!)

Μετά από αυτή τη βραδιά ένα έχω να πω:
Mariiiiiiiia, Καλό Γάμο…χεχε! Και καλή και ευτυχισμένη ζωή μετά γάμου!! Άντε για να παίρνουμε όλες σειρά!!!

Με το καλόοοοο!!!!Και στο γλέντι του γάμου………θα το ξανακάψουμε!!!!

«Έ-χω πε-τααά-ξει μαζί σου…»


5 comments:

Anonymous said...

Oxi oxi den einai auto pou nomizete!!! Einai fwtomontaz!!! Parakalw na katastrafoun ta peistiria....AMESA!!!!!!!!

Kala bre trelokomeio tetoies fwtografies den tis dimosieuoun!! 8a mas kleisoun mesa gia apotoksinwsi!!!!!!!!

Ax!! BARIA POTA, BARIA TSIGARA....

Kai sto kefalaki mas oi anupantres!!!

Maraki ka8e eutuxia!!!!


Katerina

Anonymous said...

Episis parakalw na dior8w8oun oi fwtografies kai na bgoun ta kokkina matia tou drakoula prin tis baleis ksana sto site giati 8a tis dei kanena paidaki kai 8a tromaksei!!!!

Katerinaki

Funny said...

Αγαπητοί μου αναγνώστες,

Η παραπάνω κυρία είναι η -ονόματα δε λέμε- (Ναιιι!θα το πω!) που της έφυγε ολόκληρο το τακούνι στο bachelor...
Γι αυτό την έπιασε ο πόνος που δημοσίευσα τις πομπές της!!

Θα έλεγα κι άλλα αλλά έχε χάρη που έκανες καλή δουλειά στην φωτογράφηση της πρόβας νυφικού!

Οπότε ευχαριστούμε και.....προσοχή: Έρχεται γλέντι γάμου, άλλαξεεεε τακούυυυυνια!!!!!

Anonymous said...

ποτέ δεν κατάλαβα γιατι χαίρονται τόσο πολύ οταν παντρέυονται...!
μπλιάχ...!
:P

μικρή ...
δεν πιστεύω να μας επιφυλάσσεις καμμία εκπληξη...??????

Funny said...

Μπααααααα!!!
Τι έκπληξη καλέεεε???
Εγώ μπορεί να είμαι "Born to be bride" (μιας που έχω δοκιμάσει ήδη 3-4 νυφικά,χεχε!!) αλλά το δικό μου νυφικό αργεί πάαααααρα πολύυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!! ;-)))