Monday, September 10, 2007

ΤΟ ΜΑΥΡΟ GOOGLE...

Όντας γνωστή για την οικολογική μου συνείδηση, με όποιον τρόπο κι αν εκφράζεται αυτή, νιώθω το χρέος να ενημερώσω τους φίλους χρήστες του διαδικτύου για τα παρακάτω:

Ένας Αυστραλός, επίσης με οικολογικές ανησυχίες και ενδιαφέρον ως προς την εξοικονόμηση ενέργειας υπολογιστών, είχε την πρωτοποριακή ιδέα να φτιάξει μια μαύρη έκδοση του google, με λευκές γραμματοσειρές σε μαύρο φόντο, με την οποία θα εξοικονομούσε 750 μεγαβατώρες τον χρόνο, χάρη στη μικρότερη κατανάλωση ρεύματος από τις οθόνες των υπολογιστών.
Την επόμενη φορά που θα θέλετε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε μια μηχανή αναζήτησης προτιμήστε αυτό : www.blackle.com αντί του κλασικού google, μιας που το μαύρο φόντο μιας οθόνης καταναλώνει 59 βατ/ώρα, σε σύγκριση με τα 74 του λευκού. (Πηγή: ΒηMagazino, Κυριακή 09/09/2007)
Τώρα θα μου πείτε μήπως θα σωθούμε με το Blackle???
Αν δεν φτιαχτεί και ένα black_hoo, ένα hot_black_mail, ένα black_blog..... που να δούμε αποτέλεσμα..
Πάντως πάντα το λίγο είναι καλύτερο από το μηδέν..
Και όπως ίσως έχω ξαναπεί: "Ο κόσμος μας καταστρέφεται από την αδιαφορία.... Αλλά τι με νοιάζει εμένα?????"
Οπότε ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!!

6 comments:

trcoff.gr said...

Φτου...!!! Κι έλεγα να ανανεώσω το blog μου και να το κάνω κάτι σε πιο άσπρο γιατί είναι αρκετά σκούρο. Ε, όχι λοιπόν!!! Θα βοηθήσω κι εγώ στη σωτηρία αυτού του δύστυχου πλανήτη. Θα το αφήσω στα μαύρα του (ή στα γκρι και χακί τελοσπάντωνε).

Anonymous said...

Ωραια πρόταση και πολύ ευχάριστο blog αγαπητή (ιδιαίτερα αυτά τα πόστ με τις καλοκαιρινές φωτογραφίες...), να το λινκάρω στο blog μου ή το κρατάτε ιδιωτικό? Ρωτώ γιατί μου φάνηκε κάπως ιδιωτικο το πράγμα.

Lambrini said...

Re sy ksa, pou pas kai ta ksetrupwneis kati tetoia?? mprabo sou!!! mou fainetai pame kai gia deuteri anadimosieusi,;)!!! Filia!!!

Funny said...

@ γι@ννης:
Το blog σου είναι μια χαρά αγαπητέ μου!Ανθρακόνημα...φιλικό προς το περιβάλλον και προσφιλές για τον οδηγό..!

@ tsimitakis:
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αγαπητέ αναγνώστη, μετά από τη δική μου περιήγηση ανταποδίδω για το δικό σου blog!Ασφαλώς και μπορείς να με linkareis, είμαστε κατά της ιδιωτικοποίησης..πανεπιστημίων, εταιριών, ιδεών..

@ lambrini:
Αγαπητή μου ξα, f@n is here,there,everywhereeee!!!
Πώς να μην ξετρυπώνω πράγματα, με ξέρεις ντεεε!Όσο για την αναδημοσίευση..μμμ...λέω να κατοχυρώσω το copyright γιατί τα προϊόντα πνευματικής ιδιοκτησίας..κόποις κτώνται!!

Johnny-Faux said...

Βλέπω δεν έχασες ευκαιρία, με ξετρύπωσες...

Funny said...

@ johnny-faux:
Έτσι απλά γιατί ΜΠΟΡΩ!!!!