Thursday, November 15, 2007

Wake up, wake up, wake up and look around you…

Είσαι ό,τι…….. είσαι…………………..

………….Και όχι ό,τι φαίνεται πως είσαι…...
………….Και όχι ό,τι θα θελες να είσαι…….
………….Και όχι αυτό που προσπαθείς να γίνεις….

Νοικιάζοντας μια θεσούλα ο καθένας μας σε τούτο δω τον κόσμο παλεύεις… βυθίζεσαι και αναδύεσαι, και προσπαθείς…προσπαθείς να πετύχεις όλα όσα φανταστήκες για εσένα..Όλα όσα έπλασες με τη φαντασία σου με σκοπό να σε τροφοδοτούν για να συνεχίζεις. Πάρε λοιπόν όμορφα χρώματα, τα πιο ζωντανά και τα πιο έντονα και τα πιο φωτεινά και ζωγράαααφισε…..Άσε το πινέλο στο χέρι σου να σε οδηγήσει σε τόπους άγνωστους και μακρινούς, σε εικόνες..

Και τώρα ξύπνα, ξύπνα από το λήθαργο, βούτα σε μια τεράστια θάλασσα με δυνατό καφέ, χωρίς ζάχαρη, και κολύμπα… Ρούφα κανα δυο γουλιές και ξεκίνα! Τι κι αν ο ουρανός είναι θαμπός και μολυβένιος.. Εσύ κρατάς το πινέλο! Κι αυτό είναι κόκκινο, και μπλε, και φούξια, και βεραμάν! Ζωγράφισε…….

Γιατί δεν αρκεί να φαντάζεσαι τις εικόνες αλλά πρέπει να τις ζεις..

Ξύπνα λοιπόν, από όπου κι αν κοιμόσουν.. σε δυάρι, σε βίλα, σε παγκάκι, σε σκηνή, σε τροχόσπιτο ή στην καρέκλα.. σήκω και βάλε ΔΥΝΑΤΑ τη μουσική…

Κι άστην να παίζει..γιατί η μουσική είναι μόνο η υπόκρουση στον κόσμο εκεί έξω, εσύ είσαι ο πρωταγωνιστής! Και δεν έχει οντισιόν σε αυτό το έργο, ούτε κομμένες σκηνές, ούτε μοντάζ. Διεκδίκησε το ΟΣΚΑΡ κι ας καταλήγεις που και που με το χρυσό βατόμουρο..

Και προπαντώς κάνε τη διαφορά.. Σε αυτόν εδώ τον κόσμο που όλοι προτιμούν να κοιτούν παρά να βλέπουν, να ακούνε και όχι να αφουγκράζονται, να αγγίζουν μα όχι να αισθάνονται… πρέπει να κάνεις τη διαφορά

{{{{{{{{ !@#$%^&* Κρίση αμπελοφιλοσοφιών….. μη με πάρετε ΠΟΛΥ στα σοβαρά.._ }}}}}}}}

6 comments:

W@bbs said...

Funnu μου μια χαρά τα λες... Και εγώ μαζί σου είμαι

trcoff.gr said...

Θα συμφωνήσω με τη φίλη w@bb. Μαζί σου...

Funny said...

Thank you που συμμερίζεστε τις "ανησυχίες" μου!!

Johnny-Faux said...

'Διεκδίκησε το ΟΣΚΑΡ κι ας καταλήγεις που και που με το χρυσό βατόμουρο'

Εγραψε η ατακα φανουλα ;)

Lambrini said...

να καταθέσω και εγώ κάτι συναφές? τους στίχους από ένα ωραίο τραγουδάκι:
Wake up, it's a beautiful morning, let the sun shining for your eyes, Wake up it's so beautiful,
for what could be the very last time.....aaaaaaaaa!!!
Ξα βγαίνει και ωραίο για να το έχεις ήχο στο ξυπνητήρι!!!Φιλιά!!!!

Funny said...

@johnny-faux
"Ευχαριστώ τη μαμά μου, το μπαμπά μου, τον σκηνοθέτη μου, τον παραγωγό μου, και προπαντώς τους συμπρωταγωνιστές μου..και τους συν_bloggers μου.."

@lambrini
Νομίζω πως δεν το ξέρω το τραγουδάκι είναι η αλήθεια..αλλά το ψάχνω και σύντομα θα το κατεβάσω! ;-)
Εγώ πάντως εμπνεύστηκα από το γνωστό:
"Wake up, wake up
Wake up and look around you
We're lost in space
And the time is our own..."!