Sunday, July 15, 2007

15 Ιουλίου, Κυριακή..

15 Ιουλίου, Κυριακή..


Βόλτα στη σχετικά άδεια πόλη και η οικτρή συνειδητοποίηση ότι είμαστε ήδη στα μέσα του καλοκαιριού..κι εγώ καλοκαίρι δεν έχω καταλάβει..
Ωραίες οι χαλαρές κυριακές..
Ωραία η πόλη άδεια..
Ωραίες οι ώρες με φίλους μαζί..κους κους..καφές..μπυρίτσα..σιωπή..
Αλλά εάν ήμουν πλάι στο γυαλό με γυαλιά, βατραχοπέδιλα, αναπνευστήρες και κουβαδάκια ίσως να μου άρεσε λίγο περισσότερο!Τι σόι "ιχθύς" είμαι αν δεν πλατσουρίζω το καλοκαιράκι??Ε?Ε?
Ίσως ο Ιούνιος-Ιούλιος με τις λιγότερες "καταδύσεις" μου..
Ας ικανοποιηθώ με τις βουτιές στη ζέστη, στα χαρτιά, στο γραφείο, στη δουλειά..
Ζήτω η καθημερινότητα..!
Ζήτω η ρουτίνα..!

Ζήτω στην απουσία διακοπών το φετινό καλοκαίρι..!


Και όμως νοιώθω καλά!!
Ζω στη δικιά μου φρουτοπία κι όλα τ' άλλα ας φαίνονται ουτοπία!
Δε θα πάω διακοπές...εξάλλου από τι πρέπει να διακόψω???!
Ας αλλάξουμε την καθημερινότητα..!
Ας ζήσουμε το διαφορετικό...πέρα από τα συνηθισμένα...

Ας απολαύσουμε τις στιγμές...κι ας τις κάνουμε έστω και λίγο διαφορετικές από τις προηγούμενες..
Κάθε μέρα, νέα μέρα!

Το μυστικό είναι ένα.........
-------> Φωτιά στη συνήθεια να μάθεις να βάζεις..
...........
κι εκεί που όλα μοιάζουν με τάξη φτιαγμένα, εσύ να τ' αλλάζεις..


Και Ναι!!Τουλάχιστον μέχρι τώρα είμαι καλός "ΜπΟυΡλΟτΙέΡηΣ"!!

Always yours.........
Nana.........

1 comment:

trcoff.gr said...

Ζητω τα εργαζομενα νιατα...
Ζητω τα καλοκαιρια στην πολη...
(άλλωστε τι να πας να κανεις στη Χαλκιδική... να μποτιλιαριστείς?)