Monday, July 23, 2007

Στιγμές "Ολύμπιας" χαλάρωσης...!!!

Ένα υπέροχο Σάββατο μακριά από τη βουή της πόλης και την καυτή άσφαλτο περάσαμε προχθές!
Λιτόχωρο και συγκεκριμένα κοντά στον Αι-Γιάννη, μια μέρα στο βουνό μες το κατακαλόκαιρο είναι ότι πρέπει.. Δροσούλα, θέα σαν από αεροπλάνο, ένα φοβερό σπίτι με μία καταπληκτική οικοδέσποινα, φαγητό, ποτό και στιγμές απίστευτης χαλάρωσης! Και φυσικά η παρέα καταλυτική, αφού μεγαλύτερη σημασία έχει με ποιούς είσαι και όχι τόσο το πού πας!



Είχα καιρό να περάσω τόσο καλά και ήρεμα, ήταν σαν να ήμασταν διακοπές! Τρελό κέφι και άπειρες ώρες ρεμβάζοντας στον κήπο! Α!Να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω τις αγαπητές χελώνες που μου επέτρεψαν να παίξω μαζί τους!!
Εξάλλου πρώτη φορά στη ζωή μου έπιανα στα χέρια μου χελώνα! Η FaNnY ανακαλύπτει τον κόσμο!! Και το γεγονός ότι κάποια στιγμή μια από αυτές μου έπεσε από τα χέρια και φώναζα "Πείτε μου ότι είναι ζωντανή!!"...εε ας μείνει μεταξύ μας!!

Τη μέρα ολοκλήρωσε η βόλτα μας στον Πλαταμώνα όπου κάναμε διάφορα χαζά και το ηθικό δίδαγμα της ημέρας:
Πόσο πολύ έχουν αλλάξει οι γενιές! Περάσαμε μια ολόκληρη μέρα με την 13χρονη Ελενίτσα μας και μας άφησε άφωνους!!

Λέγαμε συνέχεια "Αποκλείεται να είναι 13 και να μιλάει έτσι!" Πανέξυπνη και εντυπωσιακή!!Εγώ στην ηλικία της...τι ήμουν..ένα χαζό παιδάκι!!

Κρίμα που κράτησε μόνο τόσο λίγο αλλά επιφυλασσόμαστε για το μέλλον.. Εξάλλου αυτή η πρώτη μας επίσκεψη ήταν "εξοικίωσης" με το χώρο!

Ματούλα μου, Ευχαριστούμε!!!

2 comments:

trcoff.gr said...

Το καρπούζι-καπέλο είναι όλα τα λεφτά!

Funny said...

Σε πληροφορώ κύριε big-head ότι το καρπούζι δεν είναι καπέλο, αλλά μόλις το είδα εμπνεύστηκα και το έκανα εγώ καπέλο!!!
...Παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω...