Friday, October 19, 2007

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα…………


Άλλος για τη βάαααρκα μας?????


Όχι βέβαια ότι χωρούσε κι άλλος στη βάρκα μας… τρικάβαλο, δεεεε λέει!!!
Προχθές λοιπόν είχα το παρθενικό μου ταξίδι – εκδρομή – βόλτα στο άγνωστο κι αέρα στα πανιά μας με δίκυκλο… μηχανή… μοτοσακό τέλος πάντων…!!

Συνοδηγός και συνοδοιπόρος του Τάσου – μπάτσου έμαθα επιτέλους πόσο όμορφα νιώθεις στις δύο ρόδες… κάτι που πριν μου προξενούσε φόβο (και τελικά ακόμα μου προξενεί!), αλλά αυτή η απίστευτη αίσθησης ελευθερίας πραγματικά σε κάνει να ξεχνάς όλα τα άλλα!

Καβάλα στην αγαπημένη μας πλέον «ΧαΒαΗ», σε τρελεές για μένα ταχύτητες -> 0-120 σε περίπου 4”… και σε κάτι λίγο ακόμα 200ρίσαμε, κάτι που βεβαίως έγινε μία ή δύο φορές αφού τσιμπούσα τον οδηγό να σταματήσει!! Εξάλλου είμαστε κατά της «επικίνδυνης» οδήγησης..

Τελικός προορισμός μας κατέληξε να είναι ο Νομός Πέλλας, τελείως άσχετος και χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον προορισμός μπορώ να πω, αλλά ήταν απλά τόσο κοντά και τόσο μακριά… Πλάκα, πλάκα .. προς τα εκεί είχαμε να πάμε από τις ημερήσιες με το σχολείο..

Τέλειαααα η βολτίτσα μας…επιτέλους βγήκα από τα στενά σύνορα της Σαλόνικας.. μετά από αρκετό καιρό!

Τέλεια, τέλεια….με όλα τα κακά που συνεπάγονται...
*βλέπε: το τρελό κρύο που έφαγα κατά την επιστροφή μας (με είχαν προειδοποιήσει να βάλω διπλό παντελόνι και το θεώρησα υπερβολή!), και το τρελό πιάσιμο μέσης, πλάτης και όλων των άκρων!! Ακόμα φτερνίζομαι!!
Πάντως οφείλω να πω πως ενθουσιάστηκα και ανυπομονώ για την επόμενη απόδραση..!

Thank you Taaaaasos!!!

6 comments:

Katerina Karakasidou said...

Geia sou re Fanny kamikazi!!!!!

Funny said...

Θες να μπεις στη "συμμορία" μου??
Χιχιχι....

Katerina Karakasidou said...

Mazi sou kai stin kolasi!! ;-)

Anonymous said...

Fanoula mou volta me batso pano sti mixani???
Eliza

Funny said...

YES DEAR!!!
Απομένει τώρα να ανέβω σε κλούβα των σα-ΜΑΤ-ατζήδων ΜΑΤατζήδων,να δείρω και κανά δυο και μετά θα γίνουμε ξανά συναδέλφισσες!! Χιχιχι..!

Lambrini said...

Θέλω και εγώ, θέλω και εγώ...!!!Πόσο σε ζηλεύω!! Λες να μάθω και εγώ να οδηγώ μηχανή? και μετά να επεκταθούμε και στα υπόλοιπα, ξέρεις, τρίκυκλα, φορτηγά, νταλίκες... χιχιχιχιχιχι!! (καλέ τι με έπιασε σήμερα? πολύ όρεξη έχω) Φιλιααααααααά!!!!!!!!