Friday, February 16, 2007

ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ.............


Σήμερα μου έστειλε ο συνάδελφος Δημήτρης την παραπάνω φωτογραφία με την εξής σημείωση:
"Ταιριάζει και σε Beetle"....
Και σαν να μην έφτανε αυτό μετά ένας άλλος συνάδελφος, ονόματα δε λέμε, μου είπε ότι δεν καταδέχεται να μπεί σε αυτοκίνητο που οδηγεί γυναίκα!!
E λοιπόν από σήμερα αρχίζει ο πόλεμος...!
Αλλά βέβαιααα....αφού έμπλεξα σε ανδροκρατούμενη εταιρία, και μάλιστα αυτοκινήτων, καλά να πάθω!
Έχω βαρεθεί να υποστηρίζω ότι η οδήγηση δεν είναι θέμα φύλου, πόσο μάλλον χρώματος μαλλιών, αλλά θέμα ανθρώπου..Διαφωνείτε???Εεεε, εάν είστε άντρες μάλλον θα διαφωνείτε...!
Δηλαδή τι παραπάνω έχουν αυτοί από εμάς??Επειδή δηλαδή έχω φάει έναν καθρέφτη ενός ανυποψίαστου παρκαρισμένου, μου έχουν πάρει τις πινακίδες, έχω πάρει 3-4 κλήσεις, με σταμάτησαν για έλεγχο και δεν έβρισκα την ασφάλεια, για αλκοτέστ και μου τη χάρισαν και έχω Parking radar...δεν είμαι καλή στο τιμόνι????
Οοοοοοοοοοόχι!!!!!!!!Καλή είμαι και *βαμμένη* ξανθιάαα... ;-))))

1 comment:

trcoff.gr said...

Αυτά για κλίσεις και αλκοτέστ δεν τα ήξερα funny!!! Καλή είσαι μωρέ... αν και θες λίγα σεμινάρια στα αυτόματα κιβώτια (ξέρεις εσύ) ;)