Wednesday, February 21, 2007

Should I Stay or Should I GO?????









































Should I Stay or Should I GO?????
Αυτό αναρωτιόμουν ολόκληρο το πρωινό της Παρασκευής όταν σκεφτόμουν αν πρέπει να μείνω σπιτάκι μου ή να πάω καμιά βόλτα για το τριήμερο της Αποκριάς..
Τελικά δεν ήθελε και πολύ για να καταλήξω πως για μία ακόμη χρονιά ο αυτόματος πιλότος μου με οδηγεί στην πόλη του Καρναβαλιού και δεύτερη πλέον πατρίδα μου!!
Μα φυσικάαααααααα στην Ξάνθη!!!!!


Με συνένοχο και συνοδοιπόρο το Κατερινάκι καταλήξαμε να πίνουμε μπύρες, να χορεύουμε ασταμάτητα και να τραγουδάμε….αλλά παράλληλα να πεθαίνουμε από το κρύο και στην τελική να μη μας νοιάζει και πολύ!!!
Συναντήσεις κορύφης και τις 3 μέρες που έμεινα εκεί αφού βρήκα άπειρους φίλους, γνωστούς, συμφοιτητές, συμμαθητές και συναδέλφους …Απίστευτος κόσμος, όχι όσος και τις προηγούμενες χρονιές.., αλλά πάλι πολύς αφού οι κρυφές χάρες αυτής της πόλης μάλλον δεν είναι πια και τόσο κρυφές!!
Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια αφού μία εικόνα = χίλιες λέξεις και πόσο μάλλον οι πολλές εικόνες!!!
Το απίστευτο των ημερών---> Οι ούτε μία, ούτε 2, ούτε 5, ούτε 10 αλλά 30 μπύρες που πρέπει να έφτασε μόνος του ο Νικηφόρος…Believe it or not, this is true!Και φυσικά παρέμενε αχάλαστος! Αδιανόητο! Γιατί, όπως πετυχημένα είπε ο Παύλος: Εάν γεμίζουν κόσμο τέτοιες μέρες τα νοσοκομεία δεν είναι από το ποτό αλλά από τα σουβλάκια!!
Και αφού όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος, έτσι και το φετινό καρναβάλι σήμανε το τέλος του με «εκρηκτικό», πολύχρωμο και θορυβώδες τρόπο…όσο θορυβώδες ήταν και καθ’ όλη τη διάρκειά του…Καίγοντας τον καρνάβαλο μέσα στο ποτάμι έσκασε στον ουρανό χαρίζοντάς μας ένα υπέροχο θέαμα... φωτιά, νερό και αέρας και μια γλυκιά ανάμνηση..

Άντε και του χρόνου!!!!!

2 comments:

trcoff.gr said...

Όπως μου εγραψε κι εμενα κάποιος... Μπράβο μασκαράδες μου!!!

Anonymous said...

Όπως λέει και ο φίλτατος Χατζηγιάννης: "Δίπλα σου από πάρτυ σε πάρτυ..."!!! Και του χρόνου φιλενάδα μου!!!! Πέρασα ΤΕΛΕΙΑ!

Κατερίνακι